loading...
\

Inilah 5 Selebriti Cantik Yang Telah Hilang 'Dara' Mereka Saat Masih Belasan Tahun. No 3 Tu Paling TaK Sangka. Nampak Suci Murni Je.



Berbicara mengenai seks dan selebriti, tentu ada perkara yang mengejutkan. Seperti yang berikut ini. dihimpun dari pelbagai sumber tentang selebriti yang sudah kehilangan keperawanan mereka di usia muda. Lebih tepatnya di usia belasan tahun.

Ya, di pertengahan abad ke-20, dunia barat mengalami banyak pergeseran nilai-nilai tradisional sehingga seks bebas dan hal-hal semacam itu cenderung menjadi sesuatu yang biasa.

Tentu saja ini bukan perkara baik untuk dicontohi, melainkan lebih kepada pengajaran bahawa tidak seharusnya remaja di usia belasan sudah kehilangan dara.

Berikut adalah 5 Artis Cantik Yang Hilang Perawan Saat Umur Masih Belasan Tahun:

1. Paris Hilton



Ini adalah khabar angin yang tersebar luas tetapi belum disahkan oleh pihak yang berkaitan. Paris Hilton dikatakan telah kehilangan keperawanan di usia yang sangat muda, iaitu pada usia 15 tahun.

Dikhabarkan, Randy Spelling anak dari pengeluar Aaron Spelling yang telah mengambilnya dari Paris.

Pada masa itu disyaki, Randy usia 17 tahun. Nenek Paris tidak bersetuju dengan hubungan antara Paris dan Randy, kemudian keduanya melarikan diri ke sebuah hotel di Palm Springs. Di situlah diduga Paris menyerahkan keperawanannya pada Randy.

2. Britney Spears
Powered by Blogger.